Puff masses ganes 8888
Hola! Necessito opinió i ajuda.
Bé doncs, fa bastant que quedo amb un noi, ens agradem pero no estem sortint. El divendres, és a dir fa dos dies, vaig anar a se casa i vam fer petting varies vegades(imitant l'acte pero amb roba). Ell al final es va correr pero jo ja ho havia fet fa estona i en aquell moment encara tenia mes ganes de seguir, pero com ell ja shavia corregut vam parar. La cosa és que encara vaig amb el calenton, i jo no em se masturbar per tant no se que fer. I cada vegada que vaig al labavo (a pixar), això és molt rar, sento com si estigues caxonda en aquell moment. Em podries dir que fer en aquest cas?
Anissa Ouali

Hola Cel!
Abans de donar-te una resposta a la teva consulta, et faig una pregunta: Si un dels dos ja ha arribat a l'orgasme, ja s'acaba el joc?
Ara anem pels calentons, els calentons formen part del joc, sobretot quan estem amb algú que ens agrada tant. La masturbació és un joc que ens permet coneixes i jugar amb nosaltres mateixos, per exemple, en aquests moments de calentons. Però no és obligatòria, i no es tracta de saber o no, ningú ha de saber fer una cosa que no a fet mai, la masturbació es tracta d'anar coneixent el propi cos, les coses que agraden i les que no. Tu decideixes si tens ganes de conèixer el teu cos!
Has de tenir en compte que els calentons no només són de cos, sinó també de cap!, una manera es deixa que el cap construeixi la seva fantasia, somiar, imagini el que li agradaria, ... i disfruta d'aquest moment! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali