Liu mental!
Hola! Voldria que maclaressiu siusplau!
He sentit a dir que si et prens la pastilla i sangres és perquè la pastilla ha fet efecte i no estaràs embarassada!Es vritat? Pero també he llegit que si et ve la regla uns dies despres es perquè si ho estas!No entenc res, son contradiccionss... No menteroo! Sisplau aclareu-me!
Anissa Ouali

Hola Lalala21!!
Molt interesant la teva consulta!! Anem a aclarir-nos:
La píndola del dia després, és un mètode d'urgència després d'una relació de risc per evitar l'embaràs no desitjat (dintre d'unes 72 hores aproximadament).
Un o uns dies després de prendre la píndola, generalment és produeix un sagnat (aquest sagnat és una senyal que la píndola ha funcionat), tot i que hi ha excepcions (pot no venir el sagnat), però si s'ha utilitzat el mètode dintre del temps i correctament, la píndola fa el seu efecte.
Quan tu dius el sagnat just desprès de prendre-la i el sagnat d'uns dies desprès, és el mateix, ja que depèn de cada noia pot trigar un dia o dies a venir i d'altres aquell mateix dia.
Quan diem que la píndola s'ha de prendre correctament, no només és pel temps (les 72h, si passa més temps ja no és efectiva), és perquè la píndola és pot presentar en 1 comprimit o en 2 (en aquest cas no s’han de prendre a la vegada), les dues fan el mateix efecte però cal l’assessorament del metge o el farmacèutic per veure que s'estigui prenent correctament.
Espero haver-te ajudat amb el liu mental! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali