Molt molt urgent!!!!!
Es la tercera vegada que ho pregunto per que estic molt preocupada, siusplau doneu-me resposta:(! Fa unes tres semanes vaig quedar amb un noi a casa d'ell, jo Soc verge i no ho Vam fer, pero vam fer petting, i tambe ho vam fer pero "amb roba" no se si m'entens, estic molt preocupada perque no se si aixi ets pots quedar embarassada o si n'hi han riscos, per que per les xarxes diuen que si et pots quedar. Necesito tenir una resposta per que aixo me están donant molta dolors de cap, no paro de pensar-hi ja que hem noto la panxa més gran, no se si es psicologic o que.. Moltes gràcies !!!!
Anissa Ouali

Hola Anònima!!
Primer de tot respira, el petting és una de les relacions sexuals sense riscos, sempre que hi hagi roba y no hi hagi contacte directe entre els genitals. Per tant, si vas fer petting amb roba no hi ha d'haver-hi cap risc.
En algun punts, quan diuen que hi ha risc, és perquè si hi ha fregament dels genitals (petting), i en algun moment hi ha contacte directe i hi ha contacte directe entre els fluids (per exemple el semen acaba a l'entrada de la vagina) estem parlant d'una relació de risc (no només d'embaràs, també d'infeccions).
Esperem haver-te ajudat amb el dubte i que estiguis més tranquil•la!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali