dubtes sobre el ginecoleg
Hola, fa poc em va venir la regla per primera vegada. no tinc cap dubte sobre la menstruació pero, si ja tinc la regla, he d'anar al ginecoleg periodicament a partir d'ara? O nomes si tinc alguna molestia...?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No és obligatori anar al ginecòleg però si que és recomanable anar-hi, mai està de més!
Normalment la primera visita és per conèixer-te, per obrir una història mèdica enfocada en la part ginecològica, i per a informar-te del que passarà a la propera visita (si n'hi ha). En aquesta primer visita, no sol ser necessari un examen físic, tot i que una exploració física la poden fer segons la teva edat, o segons si ja has tingut relacions sexuals, si tens problemes amb la regla, si hi ha dolor, etc...
Per tant, tranquil·la!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat