No podem fer-ho
Ja fa un temps que amb una amiga intentem quedar per fer l´amor, pero no ho aconseguim. No entra mai i moltes vegades al segon intent de que entri ja em corro. Que faig malament? Com es pot solucionar. Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Segurament no fas res malament, no t'amoïnis. Hi ha dos temes diferents, que no entri i que ejaculis el segon cop que entra.
- Que no entri: quan dius que no entra és perquè a ella li fa mal? Perquè l'erecció no és forta? Perquè no sabeu com fer-ho? Per què no està excitada i no lubrica? Què és el que passa? Valoreu totes aquestes preguntes i així localitzareu una part del que pot estar passant.
- Que ejaculis el segon cop que intenteu que entri: Segurament el fet d'estar nerviós per pensar que "no entrarà", "tornarà a passar com els altres dies", o "ella no gaudirà"... pot fer que tu no estiguis del tot relaxat en el moment de tenir relacions sexuals.
Intenta estar tranquil, còmode, sense pressió, procura que ella també estigui tranquil·la i còmode i si no aconseguiu estar tranquils, aquell dia no feu penetració! Descobriu el cos de l'altre amb les mans, ensenya-li com t'agrada sentir a tu i que ella t'ensenyi a tu, per exemple!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat