dubtes -09 -
hola, soc noia.tinc uns quants dubtes, no se com ferme dits i quan se quan em corro? i com es fa una paja? si no m'agrada xuparla a un tio... com li puc dir que no? ell insisteix molt.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Comencem per la pregunta fàcil... “si no m'agrada xuparla a un tio... com li puc dir que no? ell insisteix molt”: Doncs tal qual, no vull fer-te sexe oral, no vull fer-ho. Ja està, ell ho haurà de respectar, en el sexe un "no" és un "no" i si no vols fer alguna cosa, ho has de dir i l'altre ho ha de respectar. D'igual manera que si ell et diu que no vol fer alguna cosa tu l'hauràs de respectar.
Pel que fa a com masturbar-te: si vols començar a descobrir la teva sexualitat, pots començar per conèixer el teu cos, mira't amb un mirall, acarona les diferents zones, localitza el clítoris i acarona la zona, descobreix què passa si jugues amb la pressió, amb la velocitat, amb el moviment, etc... i poc a poc descobriràs què i com t'agrada sentir. Ara bé, si encara no vols descobrir aquesta part de la teva sexualitat, no cal que ho facis, cada persona té els seus tempos, els seus ritmes, i ningú més que tu els pot pautar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat