Tinc 20 anys
Hola adolescents !! Mireu és que no se ven bé si és un problema, però tinc 20 anys i Sí,em masturbo i tal però no hi ha manera de trobar novio i poder pedre la virginitat totalment i m'estic començant a rallar bastant. Perquè jo no ho penso fer amb el primer que passi, m'agradaria esperar a trobar a algu.. he estat amb nois i tal però no han durat gaire i em sento estancada..
Abans tenia complexes i inseugerats i tot, però ara em sento totalment preparada per fer el pas, però ara al no tenir parella doncs està complicada la cosa..
Moltes gracies i moolts petons
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És natural que hi donis voltes i que vulguis que arribi aquest moment... Però també és cert que has estat molt fidel al que tu has volgut, que és el més important quan parlem de sexualitat! Si encara no has trobat a ningú que et trasmeti la confiança necessària, ja arribarà!
El millor és que dius que et sents bé amb tu mateixa, cosa bàsica per poder gaudir del sexe.
I respecte a la persona, segur que trobaràs algú amb qui compartir les teves primeres experiències en parella. Això sí: vigila amb les expectatives irreals... A vegades esperem coses que no existeixen (sobretot en temes de parella) i és injust, perquè ens perdem la vida real i l'oportunitat de conéixer gent ben interessant ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat