POSTURES
Hola bones vull ser anònima,
Fa uns dies que amb la meva novia volem tenir relacions sexuals per primer cop i no sabem com trencar el gel ni gaires postures que fer durant l'acte. Ens faries un favor si ens diguessis algunes postures i com trencar el gel (ja que som una mica tímides).
També, si ens podries dir jocs sexuals per fer en el llit per crear "morbo".
Moltes gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
És normal que tingueu dubtes, ja que ningú neix ensenyat, i menys amb temes de sexe!
No hi ha res millor per trencar el gel que el sentit de l'humor i les ganes d'estar amb l'altre! NO cal que sigiu res forçat, sinó un dia que estigueu soles i us comenceu a fer petons... Si la cosa va a més, no us constarà començar a experimentar! Quan algú ens agrada molt, no s'han de fer coses gaire especials per generar "morbo", ja que qualsevol situació por produir-lo: mirar una peli juntes, estar jugant a fer-vos pessigolles, banyar-se juntes o el que sigui!
Pel que fa a les postures, trobareu les que més un agraden i com fer que els vostres genitals es toquin (a part de la resta del cos, que també és molt important!). Amb el temps, agafareu més confiança i podreu parlar del que us agrada més, del que voldrieu provar o de si voleu incorporar alguna joguina... això depen de vosaltres, perquè cada persona és única al llit!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat