tampons??? UPSSSS
Hola! tinc un ''problema'' lo que em passa esque vull començar a posar-me tampons perque tothom diu que son molt mes comodes y mes practics i aixi puc mullar-me i banyarme a la piscina, lo que passa esque la meva cosina va ensenyar-me a posarme'ls pero no m'entren. em deia que era perque estaba tensa i tancaba el forat, ho vaig intentar jo sola a casa i res, em fa moltisim mal, i mai trobo el forat, no se que fer1 la meva mare no em pot ajudar perque ella no els ha usat mai, i una amiga va intentar ajudar-me dient-me que em posi a cuclilles, o mullant-me abans... i res. ajuda siusplau!!!!
Anissa Ouali

Hola Una boja més!!
Primer de tot, no t'atabalis, has de saber que les primeres vegades d'utilitzar tampons pot resultar difícil.
El que et diu l'amiga és molt cert. per això és important no pressionar-te i anar provant mica en mica.
Per veure els passos per utilitzar un tampó et deixo un enllaç on trobaràs pas per pas com utilitzar un tampó:
D'altra banda un truc que et pot ajudar, és conèixer com són els teus genitals on està situada l'entrada vaginal i així veure on ha d'anar el tampó. Pots utilitzar un mirallet petit per veure'ls i així sentir-te una mica més tranquil•la!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali