Sóc adicte a la masturbació
Bones,
Us escrivia perquè sóc un noi de 14 anys homosexual que es masturba com a mínim dos cops al dia.
Estic preocupat per el risc de la meva salut ja que he llegit que la gent que ho fa molt regularment a la llarga té problemes de pròstata i/o es queda estèril.
Em fa vergonya dir-ho però el meu cos necessita sexe.
Moltes Gràcies,
Atentament,
jan249
Anissa Ouali

Hola GeekBoy!! Fa uns minuts ens ha arribat una consulta molt similar a la teva, on també parlàvem sobre la masturbació i el fet de ser massa!
Masturbació 2-3 cops, és massa? No podem dir un número exacte per saber si és excessiu o no. El que hauríem de veure és: et masturbes per plaer? per avorriment? quan estàs preocupat o angoixat per alguna cosa?
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer el propi cos, que agrada i que no, per això et recomanaríem anar mica en mica, això t’ajudarà a conèixer una mica millor i no tenir tanta pressa!
Si passa alguna de les altres situacions, potser hauríem de veure que passa (sobre tot quan utilitzem la paraula necessita!)
També has de tenir en compte que estàs en moment de descobriment del teu cos i de les sensacions, i això pot fer que hi hagin més ganes de tornar-les a sentir!
No podem dir que la masturbació sigui perjudicial per la salut! I esperem haver-te ajudat una mica al menys a veure si és necessitat o plaer!
Anissa Ouali, @AniOuali