Ajudaaaa
hola, tinc 13 anys i em masturbo 2 o 3 cops al dia abans sempre pensaba en penis quan em masturbaba pero l'altre dia em aig cm "liar" amb una amiga i em vaig posar super calenta. I ara en contes de pensar en penis penso en ella en conys i de tot... soc lesbiana???? es masa 2 o 3 cops al dia? avegades em paso fins i tot el dia tocanme... em masturbo.. espero k pasin uns minuts i un altre cop al lio... k faig?
graciessss
Anissa Ouali

Hola!!
Anem per parts! pensaments: pensar en un penis o vulva per excitar-te no vol dir que siguis homosexual o heterosexual, ja que l'excitació no defineix l'orientació sexual (l'enamorament sí)!
Masturbació 2-3 cops, és massa? No podem dir un número exacte per saber si és excessiu o no. El que hauríem de veure és: et masturbes per plaer? per avorriment? quan estàs preocupat o angoixat per alguna cosa?
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer el propi cos, que agrada i que no, per això et recomanaríem anar mica en mica, això t’ajudarà a conèixer una mica millor i no tenir tanta pressa!
Si passa alguna de les altres situacions, potser hauríem de veure que passa.
També has de tenir en compte que estàs en moment de descobriment del teu cos i de les sensacions, i això pot fer que hi hagin més ganes de tornar-les a sentir!
Esperem haver-te pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali