ESPANTADA!
Bona nit! Abans de tot dir-vos que miru cada dia l'app d'adolescents al mòbil i m'encanta!!! Felicitats! Ara, la meva consulta:
Resulta que dilluns em va venir la regla (se'm va adelantar una setmana però és normal, soc molt irregular), amb molt poc sagnat. Avui ho he fet amb el meu nòvio, hem començat sense preservetiu (ho fem algunes vegades), però aquesta vegada ha arribat molt ràpid però no dins meu, la tret i al cap d'un moment ha sigut quan ha arribat. La meva por és, és possible que hagi pogut entrar una mica de semen? També m'espanta el pre-semen. Diuen que quan tens la regla, el risc és menys elevat, és cert? En el hipotètic cas de que m'hagues quedat embarassada, la regla se'm para? Necessito ajuda, estic morta de por!
Anissa Ouali

Hola Martaaa02!!
Moltes gràcies a vosaltres per les vostres consultes!! Anem amb la teva pregunta:
Quan tens relacions sexuals sense protecció (encara que només sigui una estona) el risc existeix (tant d'infeccions com d'embaràs).
No podem dir-te si ha entrat una mica de semen o no, però com tu dius també està el líquid preseminal, que surt abans de l'ejaculació però ni es controla ni podem saber el moment que surt. El risc d'un embaràs està sempre present, amb o sense regla, ja que un cop apareix la primera menstruació, apareix la possibilitat d'embaràs. És cert que hi ha moment de més ovulació i per tant de més risc, però el risc sempre està present.
Si hi ha un embaràs, el òvul queda fecundat i per tant no hi ha menstruació. Així que l'ideal en aquest cas (encara que sigui repetitiu) és fer una visita si o si amb el metge de capçalera o la infermera que t'atendrà al CAP i comentar-li el que ha passat.
Sabem que fa por, però per poder saber cal resoldre el dubtes!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali