Problemes amb la menstruació
Hola sóc una nena de 15 anys. El mes passat vam decidir fer l'amor amb el meu novio. Aquet mes m'ha tornat a baixar la regla, pero el segon dia ja no em va baixar. És algu pel que em tindria que preucupar?
Anissa Ouali

Hola Asdfghjklñ!!
En la teva consulta no ens ho especifiques, però si vau utilitzar protecció, i us vau assegurar que no es trenques ni res, podríem dir que la relació sexual va ser segura.
El que ha passat amb la menstruació no ha de ser res estrany (sobretot si es compleix el que hem dit de relació sexual segura), havia passat algun altre vegada? En ocasions la menstruació pot canviar, per exemple, en duració, quantitat, endarrerir-se... i això pot ser degut a moltes coses, canvis d’hàbits, angoixa, alimentació...
Si en les relacions sexuals no es va utilitzar cap mètode o no us vau fixar si el preservatiu és va trencar o no, l’ideal és fer una visita al metge ja que llavora’ns si que parlem de risc d’embaràs per exemple.
Esperem que ens expliquis una mica com anat tot! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali