Els meus pits són normals?
Jo mai havia tingut problema amb els meus pits i creia que eren normals, petits pero normals. Ara però fa poc mentre mon nòvio m'els tocava em va dir que si era normal tenir aquets "bultos". Jo em pensava que si perquè els tinc als dos pits i no recordo no haver-los tingut mai, però ma fet prepcupar-me... Com sé que no tinc res?
Anissa Ouali

Hola Anaily!
El desenvolupament dels pits pot variar molt, i a vegades hi ha molts canvis que no han de ser res estrany.
En el desenvolupament dels pits poden aparèixer certs “bultos” que s’anomenen fibroadenomes (és molt comú en pits petits), però no han de ser cap problema i en moltes ocasions desapareixen sols (són benignes). Això no vol dir que sigui exactament el que hagis notat tu, ja que no som experts en això per poder fer un diagnòstic, així que l’ideal és fer una visita al metge i així veuràs que segurament no t’has de preocupar per res.
Espero haver-te ajudat una mica! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali