No ho entenc
Hola adolescentes. Tinc un dubte. Hi ha un noi de la meva classe que em cau molt be i que a mi m'agrada molt perque es simpatic i sempre ve a parlar amb mi i
Em fa bromes i em mira fixament. El problema es que no se si lo agrado. La pregunta es que no se si li he de dir que m'agrada
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Segurament la teva situació és una situació per la que tothom o gairebé tothom hi passa, o hi passarà, al llarg de la seva vida.
L'única persona que pot dir si li agrades és ell, però sovint això és complicat de preguntar, el que molta gent fa és utilitzar a algun amic o amiga que pregunti per explicar-t’ho després i poder anar sobre terreny segur a l'hora de dir-li tu que t'agrada. Si aquest opció la veus molt complicada el que millor pots fer és preguntar-li directament a ell si hi ha alguna noia que li agradi, i investigar per tu mateixa.
Les mirades, que parli amb tu, que sigui simpàtic, etc... poden ser indicadors d'interès però aquest interès pot ésser per una amistat o per alguna cosa més. L'única persona que ho pot aclarir és ell.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat