Sortir de l'armari
Hola, soc un noi de 14 anys i m'encantaria sortir-hi. JA m'he atrevit amb les meves millores amigues i inclus em va dir una de les meves millors amigues que era lesbiana. Però amb mons pares no se que fer-ne, m'encantaria esperar a tenir una relació estable i presentar-lis com el meu novio, però tampoc no aconsegueixo la segona cosa. Crec que són lliberals pero no se fins a quin punt.
Alguna ajuda perfavor!!!
Moltíssimes gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta de l'IESP. Sovint el sortir de l'armari és un pas complicat ja que sovint no sabem què ens trobarem quan ho expliquem.
Explicar-ho a les teves amigues ja ha estat un gran pas i no cal córrer, oi que a elles els hi has explicat quan has sentit que era el moment? Doncs amb els pares també et passarà, tot i que dependrà molt de la relació que tinguis amb els ells.
Per a començar a prendre contacte i tenir una bona xarxa de suport que pugui ajudar-te a l'hora de donar aquests passos, pots contactar amb l'associació LGTB de la teva població.
Pel que fa a trobar parella, no pateixis, tard o d'hora trobaràs a la persona que et faci sentir especial, tens 14 anys, i tot i la curiositat i la gran valentia que ens mostres en la teva consulta, ets molt jove!
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat