gland del penis
Hola, tinc 15 anys i tinc un problema amb el penis. Quan tinc una erecció, el meu gland, no queda descobert, sino que queda cobert per la pell. Si no m'equivoco, quan ets mes petit, es normal que el gland quedi cobert en la erecció,(pot ser que m'equivoqui). Per altra banda, sense tenir una erecció, puc baixar-me la pell fins deixar el gland descobert pero amb la erecció no. Penso que una opció es intentar tenir una erecció quan tingui la pell baixada i el gland descobert, pero estic segur de que em fara mal i per aixo no ho vull fer. Que puc fer? Necessito ajuda... Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Pel que ens expliques el millor i el que et recomanem és que vagis al metge per a que valori el grau de fimosi i avaluï si cal fer alguna intervenció. No sabem si pot ser això o no, però quan el gland no queda descobert en l'erecció el que cal fer és descartar que pugui ser fimosi.
Si fos fimosi, no pateixis, és una intervenció relativament senzilla i els nois que han passat per ella després de veure el resultat i el que és no tenir el gland cobert quan hi ha una erecció, obliden les possibles molèsties que els ocasioni la intervenció.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat