ajudaaa
hola adolescents, primer de tot dirvos que tinc 14 anys i me fet super amiga dun noi (ell es amic dels meus cosins però mai em parlat en persona i parlem per wahts) la qüestió es que ell matrau moltíssim, i jo a ell també ja que ho vam parlar.
la qüestió es q ell te un any mes que jo i ja a fet forces coses.. (dits, també allepat conys..)
i em va dir que em volia fer dits a mi i jo li vaig dir q li faria una paja però no sse si ferli per vergonya i pq em veig petita,,
que faig?
mercii
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
En temes de sexualitat, cada persona marca el seu ritme! Que ell hagi fet certes pràctiques, no vol dir que tu també les hagis de fer... I ménys si et veus petita!
A més, dius que en persona no heu parlat... Vols dir que no caldria primer tenir certa confiaça? El sexe no és com a les pel.lícules, que està tot organitzat amb un guió i amb actors. A la vida real, ens pot fer vergonya o podem sentir-nos raros, per això és millor si primer parlem amb la persona i a poc a poc anem decidint què fer! Es tracta del teu cos i de la teva sexualitat, de manera que no cal córrer :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat