El meu cos...
Sempre he tingut una complexura de cos normal tirant a grassoneta quant a les meues cames. Pese a que he fet esport i he caigut dues vegades en bulimia, per molt que em torturi no m'aprimo de les cames i es algo que em te molt preocupada, faig 1'71 d'alçada i peso al voltant de 80 kilos. Tota la meva familia te aquesta complexura de cos. A vegades s'han ficat amb mi per no estar tan sumament prima com d'altres.. I n'hi han dies que no menge, he estat ingresada molts cops. Pero continuo tenint una obsesió.
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot vull agraïr-te que confiis en mi i m'expliquis la teva situació. Pel que m'expliques sembla que ho estàs passant malament des de ja fa un temps. Sembla que la preocupació pel pes t'ha portat a fer coses perjudicials per a tu i que els comentaris puntuals d'altres persones t'han fet mal. Entenc com deus sentir-te, perquè quan una persona passa pel que tu estàs passant pot sentir-te molt malament. Pensa que la millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això no hi ha res més que poguem fer per canviar el nostre cos, així que la millor opció que tenim per sentir-nos bé és acceptar-nos tal i com són. Tot i així, quan una persona està fluixa d'estat d'ànim i passa per una època difícil com la teva pot trobar difícil aprendre a acceptar-se tal i com és, així que el millor que pots fer és parlar amb els pares de cara a que et puguin ajudar a sentir-se millor. Pensa que ells són de les persones que més t'estimen i sempre voldran que et trobis bé, segur que t'ajudaran i si és necessari, et poden portar a un psicòleg per a que t'ajudi a controlar aquesta obsessió i a sentir-te bé. Un petó!