A ella li agraden o no?
Hey.
jo només vui saber com puc saber si una noia que m'agrada, es lesbiana o no.
perque estic super penjada d'ella, pero no m'atreveixo a dir-li que em mola. Aixi que vull saber si hi ha alguna manera de saber si a ella li agraden les noies.
IESP

Hola mari7!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, l'única manera de saber-ho, és preguntar-li a ella! La telepatia no existeix... i quan ens posem a deduir, podem equivocar-nos molt!
A més, no cal que sigui lesbiana per enamorar-se de tu, ja que potser tu li agrades encara que la resta de noies no! (ens enamorem de persones, no dels eu sexe!). Ara bé, has d'anar pas per pas (com passa amb persones de diferent sexe, és igual), ja que enamorar a algú porta el seu temps, oi?
Si veus que tonteja amb tu, que té ganes de quedar a soles, que no li agrada ningú o es manté msiteriosa... Pots aprofitar per dir-li el que sents! Això no és fàcil.. però tu no esculls de qui t'enamores i ella no hauria de sentir-se malament si algú se li declara! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat