Ganes d'orinar
Bones! Sóc un noi de 18 anys que té una novia que després de fer-li sexe oral (paro fins que diu prou) li posa dits i li vénen ganes d'orinar. Ella ha orinat abans de tenir relacions amb mi però al posar-li dits i fer-li sexe oral arriba un punt que em diu que té ganes d'orinar i li provoca malestar, però mai surt res... Em podríeu dir què és? Em podríeu aconsellar per fer-la arribar a l'orgasme? Moltes gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Això que expliques no és tan raro! Segur que et sona l'anomenat "PuntG", que fa referència a una zona molt sensible que es troba dins de la vagina. Doncs bé, a l'introduir els dits, seguramente sta`s estimulant aquesta part i una sensació molt típica és la de tenir ganes de fer pipí. Però en realtitat és només això, la sensació! Haurà d'acostumar-se i acceptar que és ben natural, i que si sent això, indica que s'ho està passant bé :)
Pel que fa a arribar a l'orgasme, això és més cosa d'ella... Tu pots estimular els seus genitals, fer-li sexe oral amb dedicació.. Però el més important és el seu cap: si es deixa anar, probablement arriobarà a sentir molt plaer i inclús l'orgasme. Si es capfica en arribar-hi o pensa en altres coses (coses que no l'exciten), serà impossible snetir plaer!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat