Cosina impertinent em fa dubtar
Hola, primer que tot dir-vos que teniu un gran consultori i que feu una feina espectacular! La consulta: Fa uns dies que em noto un pit una mica més gran que el altre i una cosina molt ''simpàtica'' que tinc em fa dir que és un símptoma de cancer de mama i tinc por de que en un futur...
És veritat?
Anissa Ouali

Hola Neniii<3!!
Moltes gràcies a vosaltres per les consultes que ens feu arribar! Respecte al teu dubte, has de tenir en compte que segurament els teus pits s’estan desenvolupant i creixent (tot i que no ens especifiques l’edat). Els pits no són exactament simètrics, i el seu desenvolupament tampoc ho és, això vol dir que els pits poden créixer diferent, fent que a vegades hi hagi la sensació que un és més gran que l’altre, per exemple.
Tenir certa diferencia entre un pit i un altre, no ha de ser símptoma de càncer. Així que no t’atabalis, i si en algun moment notes que algun canvi que et fa dubta, sents algun dolor o molèstia, no dubtis en consultar amb el teu metge de capçalera.
Gràcies per la teva consulta!! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali