Vibrador i ducha (Masturbació)
Hola,
últimament he vist per internet que un excès de masturbació amb vibrador o amb el chorro de la ducha pot desensibilitzar la zona i, fins i tot, fer malbé els nervis per la pressió sotmesa.
Estic preocupada perqué, tot i que també em masturbo sense això, aquests dos objectes els utilitzo la majoria de les vegades.
És realment tant dolent?
Moltes gràcies :)
Anissa Ouali

Hola IndieBlonde!!
És cert que les zones genitals tenen moltes terminacions nervioses i això fa que sigui molt sensibles. Quan hi ha contacte amb els genitals, ja sigui amb les mans, l’aigua o utilitzant un vibradors s’estimulen aquestes zones. Diuen que és dolent utilitzar el vibrador o el xorro de la dutxa, quan s’utilitza una intensitat elevada, és a dir, utilitzar el vibrador a la màxima potencia sempre. Si fessis això sempre cada dia, si que podríem dir que podria provocar certa dessensibilització .
La masturbació no té l’objectiu únic d’arribar a l’orgasme, sempre diem que és l’eina per conèixer i gaudir del propi cos, i anar mica en mica, jugant amb la intensitat, etc... pot ajudar a que sigui cada cop més satisfactori (i no pas utilitzar una intensitat molt alta i ràpida).
Esperem haver-te ajudat amb el dubte! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali