no se que fer..
Mira t'explico. Vaig conéixer un noi per l'ask i ens vam donar el facebook. Parlem quasi cada dia, i la veritat, filtrejem bastant. Ja hem pensat en quedar, encara que es de Tarragona i jo de Vilanova i la Geltrú. Seria com una primera cita, i jo no he tingut cites. He quedat amb nois a soles pero eren de la classe, o ja havia quedat més vegades en grup i tal...Com m'he de comportar amb ell? Si tinc ganes de besar-lo, ho faig? O a la primera es molt aviat? Com faig per "apropar-me" a ell? Tampoc m'he liat mai...i si no li agrada? I si no ho se fer? Estic plena de dubtes!!! T'agrairia un munt que hem contestesis...siusplau! Ah.. i una última cosa, si tot fos bé, mantenir una relació a distància (veient-nos poques vegades al mes) es molt difícil, oi? :(
IESP

Hola Laieta<3,
Soc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc gràcies per la confiança que mostres a l'explicar-nos la teva situació.
Les primeres vegades que ens liem amb algú són totalment normals els dubtes, les preguntes i els "i si..."
Quan estiguis amb algú a qui estàs coneixent, una cosa que pots fer és intentar estar el més còmode possible i ser tal i com tu ets, això et farà més fàcil comportar-te amb naturalitat. Si ha d'arribar el petó, arribarà, intenta gaudir del moment quan us veieu. I sobretot si en algun moment veus que la situació no t'agrada o no et sents còmode tens el poder de dir "no" quan tu vulguis.
Gràcies.
Helena Angel
@HelenaAL