PREEGUNTAAA!!!
HOLA,
magraderia saber si el plaer de masturvarse igual que el del sexe, i també si als nois els faria tirar enrera les estries, esque jo estic més desenvolupada i els pits em van creixer molt rapid i per aixo em van sortin estries als pits i poques a les cuixes, pero em poso una crema i em marxen una mica pero em fa por que als nois no els i agradi...
GRACIES!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No pateixis, és molt habitual que a les noies que es desenvolupen molt ràpid els hi surtin estries en el pits, en les caderes, etc... el cos canvia molt ràpid i la pell ha de cedir. Per a tractar-ho el millor és que vagis a un dermatòleg per a que et recomani una crema per a eliminar les estries.
Però no pateixis pels nois, alguns s'hi fixaran, alguns no, ells també en poden tenir, al final les estries només són marques en la nostra pell, i el que significa és que el nostre cos ha canviat i que la pell s'ha hagut d'acomodar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat