17 ANYS!! MOLT URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs mira, t'escric peque tinc 17 anys amb dos mesos per fer els 18. No m'he liat mai, només algun petó pero res mes. Quan em poso calenta ho faig amb el coixi, se que es penos pero no em puc desfogar d'una altra manera. També em fa molta por perdre la virginitat pel motiu del mal, pero tinc moltes ganes de perdrela per poder-ho fer quan jo vulgui.
Anissa Ouali

Hola AgaRinero!!
Tenir casi 18 anys, i no haver tingut relacions sexual amb un altre persona, o només haver-se fet un petó no vol dir res! No has de perquè tenir pressa, i molt menys dir que és penós masturbar-se amb un coixí, ja que si tu et sents a gust, t'agrada i et dona plaer, qui diu que sigui penós?
Moltes vegades la primera relació sexual, genera molts dubtes i por, per això és important primer no tenir pressa, fer-ho quan t'ho decideixis (no per pressa o edat), amb la persona que tu vulguis i et sentis amb confiança.
Les relacions sexuals no tenen per què fer mal, però si el teu cos no està preparat, no és sent a gust i estàs molt nerviosa és més segur que pugui aparèixer el dolor.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes!
Un petonas! Anissa Ouali, @AniOuali