Maturbarse
Hola, tinc 15 anys
Necesito saber maneres de masturbar-me, hem posu dits i no sento al plaer que vull sentir, tmb am toca altres parts del cos i no sento re. Siusplau digam com puc fer-ho, loltes gracies:)
IESP

Hola catalana 100!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Una pregunta: has provat a estimular el clítoris? Aquest és l'òrgan més erògen de les noies, està situat a la part exterior de la vulva i té forma de pèsol (pel tamany també). La majoria de noies que senten plaer ho fan estimulant aquesta part tan sensible, amb els seus dits o amb un coixí, per exemple.
I l'ideal és que primer practiquis tu sola, per conèixer el teu cos perfectament, i després ja li diràs a la teva parella com t'ha de tocar. Recorda que si tu mateixa no en saps, és difícil que l'altre et faci sentir plaer.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat