Problemaaa
Hola, com bé diu el títol tinc un problema...
Hi ha una noia que m'agrada, i portem dos anys sent amics. Hem tingut moments de dormir junts en el mateix llit abraçats, o de pasar-nos molta estona junts, abraçats, acaricia-nos, etc.
Peró el problema és que té tres anys més que jo, y te novio.
Els amics hem diun de que la deixi o que movlidi d'ella, peró jo l'astimu pero nose si ella vol aluna cosa...
Quin consell hem podrias donar?
Anissa Ouali

Hola Problemas!!!
Sembla que teniu una molt bona relació d'amistat, però sembla que tu has començat a sentir per ella, alguna cosa més. Ja ens dius que no saps si ella vol alguna cosa, però ella sap el que tu estàs sentit per ella?.
Hi ha 3 anys de diferencia, a més a més comentes que ella té parella. Tot això pot fer més difícil el pensar en dir-li o no, però no podràs esbrinar mai si ella sent alguna cosa per tu o no, a menys que li puguis dir. Sembla molt obvi, però sabem que resultar difícil, ja que la relació d'amistat és veurà si o si afectada.
Hauràs de prendre una decisió, o com et diuen els amics intentar fer la teva, o parlar amb ella. Les dues situacions tenen pros i contres, però per poder veure avançar i que passin coses diferents.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali