CONTESTEU PORFA IMPORTANTT
Hola! Perdo k he publicat laltre amb el mateix nom sense voler
Doncs resulta k fa un temps vaig tenir tocaments entre genitals de la meva parella i meus pero nomes contacte i la veritat esq estava una mica espantada per si podia pasar algo pero ja em va venir la regla i ja em vaig quedar tranquila pero el que passa es que ara m'ha de tornar a venir pq es el mes seguent i se mesta retardant i mestic preocupant. Cal que em preocupi si ja em va venir? (Em va venir normal com em ve sempre: molta cuantitat, molts dies no nomes unes gotetes)
Merci guapus!
Anissa Ouali

Hola Helena98!!!
Quan els genitals estan en contacte, encara que no ho sembla podem dir que hi ha cert risc, per exemple, el risc d'infeccions, però també d'embaràs si l'ejaculació és produeix a l'entrada vaginal. Per això, sempre que els genitals estiguin en contacte es recomana utilitzar protecció.
Sembla que després d'aquesta relació la menstruació va venir amb normalitat (quantitat, duració...), una pregunta: després de tot això hi ha tornat haver-hi relacions sexuals? Si la resposta és no, no t'has de perquè preocupar si s’endarrereix uns dies, ja que segurament amb l'angoixa de si ve o no, si ha més a més hi han hagut canvis en la teva rutina, pot endarrerir-se (també has de tenir en compte si la teva regla és irregular).
Si veus triga molt a venir, l'ideal és sempre fer una visita al metge per veure que està passant!
Esperem haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali