Embaraç no desitjat
Hola. Tinc 16 i hi ha un tema que em preocupa. Fa uns 4 o 5 dies vaig mantenir relacions sexuals amb el meu novio, el preservatiu es va trencar i no ens vam adonar. No va arribar a ejacular pero em preocupa el liquid preseminal. Quan vam treure el preservatiu no hi havia res i ell em va dir que no va notar el preseminal. De totes maneres aquest mati he tingut un dolor lleu als runyons com si m'hagues se venir la regla. Despres de que ell em fes dits he segregat sang amb el fluxe. I no mha tornat a passar en tot el dia. Estic preocupada per si ha aigut un abort espontani o potser m'ha fet una ferida al coll del uter. De totes maneres no se que pensar. Agrairia molt la vostre ajuda.
Un peto,
Patsey.
Anissa Ouali

Hola Patsey! Com estàs?
Al trencar-se el preservatiu, pot haver-hi risc d'embaràs, ja que com has dit encara que no hi hagi ejaculació, existeix el líquid preseminal, que surt sense control i no sense saber exactament en quin moment.
El dolor que has sentit, no ha de ser res relacionat amb un embaràs, i sembla pel que dius que la sang que ha sortit amb el flux, potser per una ferida feta amb les ungles (no pas un avortament espontani).
L'ideal és fer una visita al metge i explicar-li una mica el que ha passat aquests dies i sobretot pel dubte amb el preservatiu trencar.
No t'atabalis detectant símptomes, ja que qualsevol cosa la relacionaràs amb això, per aquest motiu el millor és treure's els dubtes de sobre!
Esperem haver-te una mica amb els dubtes que has tingut aquells dies! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali