INEM
Holaa!!!
Tinc un dubte que fa bastant que tinc a la ment, i es que, tothom diu que quan tns la teva primera relació sexual, set trenca l'inem et surt sang, et fa mal... pero tambe hi han noies que ia el tenen trencat per l'esforç d'algun esport o algo... i el cas es que(m'aradaria quecontestesiu per pregunta que faig):
Quan et posas el tampó, ja set trenca?
Quan hofacis, et fara mal un cop ja et posis el tampó?
IESP

Hola Dianna1503!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Suposo que et refereixes a l'HIMEN :)
T'explico: la primera vegada que una noia té penetració es pot trencar l'himen, que és una fina membrana que hi ha a l'interior de la vagina. Aquest himen pot ser que no hi sigui (perquè s'ha nascut sense), que ja s'hagi trencat (fent esport, com tu dius) o que sigui molt elàstic i no es trenqui aquella vegada.
Amb el tampó és difícil que es trenqui l'himen, ja que és molt petit i fi (el tampó).
Però el que pot fer mal en realitat, és el fet d'estar nerviosos o angoixats, ja que la musculatura estaria més tensa del normal! (és com si anessis a fer-te un massatge a l'esquena tota nerviosa i tensa... oi que et faria mal enlloc de relaxar-te?). Per tant, pot fer mal la primera vegada o la número 100, ja que depen més de com estigui la noia d'excitada!
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat