Tampo URGENT
Hola, tinc un problema, aquest es el primer any que em piso tampo pero no vui demanar ajuda a la meva mare. E mirat videos y m' .imformat, pero a tots pisa que no ho notes y yo si que ho noto e provat vastantes vegades pero sempre em pasa igual. Hem podeu ajudar? Pot ser que m'el posi malament?
IESP

Hola Limonada!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Evidentemnt, sí que es nota alguna cosa, ja que estàs introduint un tampó a la vagina, i és una sensació desconeguda. Però que ho notis no vol dir que sigui dolent ni que hagi de ser dolorós.
El millor és utilitzar un mirall per localitzar l'entrada de la vagina, i recordar que:
- Si no pots ficar-lo aquell dia, no passa res: hi haurà més oportunitats!
- La vagina és molt flexible i hi cap un tampó tranquil.lament (un truc és imaginar com les parets de la vagina s'eixamplen i deixen pas al tampó)
- Una vegada te'l posis (si està correctament) no notaràs res, ja que a l'interior de la vagina tenim molt poca sensibilitat
- No anirà cap a dalt ni es perdrà tampoc.
- Et pots ajudar amb els dits també: si introdueixes un a la vagina, tindràs el foradet ben localitzat!
Com més coneixem els nostres genitals, menys por tenim. És el nostre cos, i l'hem de respectar, però no cal tenir-li por! Pot costar al principi, però tot és qüestió de pràctica :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat