Sóc igual de feliç
Hola! voldria fer una consulta...
La cosa es que el meu novio i jo no fem gran cosa sexual, hem fet petting pero ell vol que li fagi palles i li chupi perquè ell m'ho fa a mi, però no hem sento gaire comoda fent-ho perquè jo ho hem probat. I el problema es que moltes amigues meves i amics seus ja han fet l'amor i totes aquestes coses... I a mi quan m'ho diuen em començo a possar nerviosa i avergonyida... Però es que jo sóc igual de feliç sense fer l'amor amb ell... No tinc cap necessitat, però em sento trista perquè les meves amigues jo ho han fet. Tinc por, ho hauria de fer amb ell i així probar? Tinc por de quan me la fiqui. Sisplau ajuda
Moltíssimes gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No has de patir per res, si no ho vols fer encara, no has de fer, el sexe és lliure i has de ser lliure d'escollir, quan, què, com, i amb qui, SEMPRE!
Per tant, si les teves amigues ja ho han fet i tu encara no vols, doncs no vols i punt. Ja ho faràs quan tu vulguis! Pel que fa a la masturbació en parella i el sexe oral, només ho has de fer si tens curiositat per aprendre què és el que li agrada a ell, que t'ensenyi com s'acarona ell i així tu pots saber com ho fa. Però només si tens curiositat i ganes de descobrir.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat