No el puc mirar als ulls
Bon dia, sóc una noia i no és que estigui cega, però en el noi que m'agrada no el puc mirar als ulls. Ja sé que són nervis, però per exemple, la persona que m'interessava abans, érem súper amics i no tenia cap problema en mirar-li als ulls... Jo dic que als nois, la majoria, no els hi puc aguantar la mirada (ara ja no tant) però és com si m'intimidessin. I ara, el problema es que amb aquest noi del que no li puc aguantar la mirada ni parlant, te 7 anys més que jo, contant-ne que jo en tinc 15. Pot ser falta de confiança? Si fos així, ho tindriem clar...
Moltes gràcies:)
PD: podrieu posar com notificacions per saber si ens heu contestat o algo
InterPersonal

Hola!
Com bé expliques el fet que et costi mirar-lo als ulls o mantenir-li la mirada pot ser fruit dels nervis, la timidesa o la mateixa vergonya. No és el mateix mirar a un amic que al noi que t'agrada, oi? El que pots provar és intentar fer-ho cada dia durant una estona més llarga i veure què passa. Primer 5 segons, el següent dia 10, etc. De mica en mica aniràs sentint-te més segura i no t'intimidarà tant. No perds res en provar-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
PD: Passarem la teva proposta a Adolescents.cat a veure si poden fer aquesta millora que comentes, estaria molt bé! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat