La reglaa
Hola!
Es veritat que quan et ve la regla el teu cos comença a canviar des d'aquell moment??? Es a dir que quan tens la regla et creix més el pit, ...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La regla suposa un canvi hormonal en el cos, i significa que ja som fèrtils, és a dir, que podem tenir fills/filles.
El cos canvia, però no a tothom li canvia igual, depèn de factors genètics, sinó totes seríem clons les unes de les altres i no és així, veritat?
En què pot canviar el cos?
- Poden créixer els pits
- Podem desenvolupar caderes
- Com el nostre cos està preparat per a gestar un nadó dins nostre el cos acumula més greix a algunes zones determiandes
- Poden aparèixer pèls a les cames, zona genital, aixelles, etc...
- etc....
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat