Urgente
Hola, bon dia.
Te poso en situacio, veurás air se'm vá amar EL perdide al mati i, a la toda vais tenir relacions i sen's vá oblidar la proteccio i es vá corre dintre hi poderia estar embarasdada? Tot i que vá ser Luton dia de la menstruacio?
Pd: tinc14 anys
Moltea gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Sí, podries estar embarassada, segons el teu període de fertilitat hi hauria poca probabilitat però SEMPRE que hi ha penetració SENSE preservatiu hi ha risc d'embaràs. El preservatiu no és una opció és una condició, no se us pot oblidar....!
Esperem que la regla ja t'hagi tornat a venir, si no ha tornar a venir-te el millor és que et facis un test d'embaràs per a sortir de dubtes i després prendre les decisions que hagis de prendre.
Esperem que només sigui un ensurt, però en properes ocasions si torna a passar ves a un servei d'urgències d'un hospital o a una farmàcia i demana la píndola del dia després. Per a tenir relacions sexuals amb una altre persona hem de ser molt responsables ja que les conseqüències a curt i llarg termini poden ser per tota la vida.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat