És urgent siusplau :s
Hola, tinc 13 anys i ja fa un temps que estic de lio amb un noi, fa 2mesos o així, Ell té un any més que jo i... Encara que semblem molt joves quan estem junts estem super cachondos els dos. Fa 1 setmana em va demanar si volia que ho féssim jo li vaij dir de que m'ho pensaria... En tinc moltes ganes, pero nose si sóc encara massa petita.... :'( Nose que fer, em sento preparada pero nose si es el millor moment per fer-ho... Em podeu ajudar siusplau, es bastant urgent.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Crec que tu mateixa et respons dient que potser ets massa petita. Et diria que gaudiu del que teniu i que aneu a poc a poc, ja que no hi ha necessitat d'anar amb presses :)
A més, és normal que estigueu calents, ja que quan ens agrada molt algú, el nostre cos respon sovint d'aquesta manera.
Què et semblaria anar experimentant a poc a poc, sense haver de decidir ja si teniu relacions amb penetració? És important conèixer el nostre cos i el de l'altre per a que les coses vagin bé i siguin més fàcils :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat