Por a ferho per sèptima vegada
Hola bona tarda,
Volia fer una consulta ja que la meva noia cada vegada que ho fem, te por a quedar-se prenyada tot i que mai arribo a fer-ho sempre porto condó. Fa poc ho vam discutir i jo li vaig dir que per la meva part era perque es passa el dia mirant consultes de noies que es queden embrassades, ho fa des de que vam començar l'institut i crec que ara ja es vicio.
Sempre parem als 5-10 minuts perque te por de quedarse prenyada.
Siusplau si hem puguessiu ajudar hem fariau un gran favor.
Ho hem intentat 6 cops, i a les 6 m'ha preguntat si el condó estava trencat i que ho comprovi.
Moltisimes gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La teva parella sembla ser molt responsable, el que et demana no és res estrany, quan teniu relacions sexuals amb penetració encara que utilitzeu el preservatiu és important que el comproveu després de la relació sexual.
Comenta-li que si hi ha algun accident i es trenca el preservatiu, podeu anar a buscar la píndola del dia després.
Quan es tenen relacions sexuals amb penetració el risc de l'embaràs hi és, ara bé, si ella està disposada a confiar en tu, en estar segura del preservatiu i sinó de la píndola del dia després en el cas que es trenqués el condó, etc... endavant, si té molta por, molts nervis, no està segura, etc... potser podríeu deixar la penetració per quan ella estigui preparada i descobrir altres formes de sentir plaer, el petting, la masturbació, el sexe oral, etc....
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat