Contesteu ràpid siusplau!
Hola, gràcies per atendre'm.
Fa molt que volia fer una consulta, però mai m'animava, però trobo que ja és hora..;)
Be, doncs el que passa és que quan em toco mai arribo a l'orgasme, em sento molt excitada però hi ha un punt en que es com si el meu cos comença a tremolar ( no se si això es normal) paro, faig bé?
També estic preocupada perquè no tinc molt pit, hi ha alguna manera de que em creixin més ràpid? es que la gent sempre em diu que semblo més petita del que sóc, i no m'agrada... No se si això faig bé de dir-ho aquí, però em podríeu donar algun consell per a semblar més gran?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Què passaria si quan el teu cos comença a tremolar segueixes estimulant? Et molesta? T'agrada? No ho has provat mai? Potser podries seguir investigant amb el teu cos, descobreix la zona del clítoris, els seus voltants, prova amb diferents pressions, diferent moviment, etc...
Pel que fa a la mida dels teus pits i en aparentar ser més gran no et podem ajudar, som com som i ens hem d'acceptar tal i com siguem! Per a què hauries d'aparentar ser més gran? Quina funció tindria? Ets com ets i vals molt siguis com siguis! Valora't!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat