COM LIARSE?PASOS
Hola, mireu es veu que he quedat amb un noi i el noi s'ha liat amb moltes noies i jo amb cap noi. I clar, ell té experiència jo no, em podeu dir ELS PASSOS PER FER LIARME?? Sé que sorgeix sol però nomes per orientar-me pliiiiiiiiiiiis!! Pasos!!!!!!!!!!1
Moltissimes gracies, majudareu mooolt.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP.
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha un passos a seguir, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat