SENSE PLAER:(
Hola!dons mira tinc 15 anys i vaig perdre la virginitat amb el meu ex novio, quan estavem junts clar,oh vem fer i em va fer una mica de mal, pero despres no vaig senitr cap plaer, oh vem fer dos cops i cap dels dos vaig sentir res, perque pot ser?
I ara estic amb un de royo i oh volem fer, pero tinc por de que no noti res jo i no pugi disfrutar. Ajudeume siusplau estic preoucupada..
Gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si quan dius que no sents plaer et refereixes la penetració, és normal que no sentis molt de plaer amb aquesta pràctica si ets noia.
Les terminacions nervioses que proporcionen plaer a les dones estan la gran majoria concentrades a la zona del clítoris i a la zona externa de la vagina, no en el seu interior. Com en la penetració només s'estimula l'interior de la vagina, és normal que no sentis molt de plaer amb aquesta pràctica.
Proveu a jugar, acaronar la zona del clítoris mentre hi ha penetració, potser així pots afegir estimulació extra i sentir plaer.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat