informació
Hola!
Em podries explicar concretament el sexe anal?
Com s'ha de fer etc..
-Com ser que el meu novio m'ha posat els dits?
-Com puc dirli que no pari sense dirli res?
-Com es fa una palla?
Gràciiies!
IESP

Hola Núriia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et responc pas per pas:
- El sexe anal consisteix en intriduïr el penis a l'anus, i és molt important fer servir el preservatiu igualment (les infeccions es transmeten així també) i algun lubricant (ja que l'anús no té lubricació natural com la vagina)
- Saps si el teu novio t'ha introduït els dits (a l'anus o la vagina) perquè ho notaràs de seguida: hi ha moltes terminacions nervioses, i per tant són zones molt sensibles. Es nota segur!
- El millor és dir les coses clares, de manera que si no vols que pari de fer alguna cosa concreta, el millor es dir-ho. Segur que està content perquè sabrà que allò que fa t'agrada :)
- Per masturbar a un noi, cal agafar el penis i fer moviments suaus i constants amunt i avall. Però cada persona és un món, de manera que l'ideal és que li preguntis com li agrada a ell! Com veus, és molt important la comuniccació en el sexe, ja que no podem estar esbrinant què vol l'altre, oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat