No em baixa la regla...
Hola! He estat prenent les pastilles anticonceptives durant 2 anys, el cas es que les vaig deixar quan em va indicar el metge, i he estat aquest mes sense pastilles (el primer mes sense prendre) i no em baixa la regla. Vaig tenir relacions sense protecció, però puc asegurar que no es van finalitzar, encara que estic bastant preocupada. Es normal que al deixar les anticonceptives trigui més a baixar la regla o em tinc que preocupar per si estic embarassada? Si us plau, estic molt agobiada. Merci!!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la consulta!
Quan una noia deixa les pastilles anticonceptives, la regla pot trigar a venir més del normal. El cicle de la regla canvia i normalment deixa de ser tan regular com passava amb les pastilles (és a dir, no ve cada 28 dies exactes).
De totes maneres, recorda que has d'utilitzar algun mètode anticonceptiu igualment! Tenir sexe sense preservatiu o un altre mètode, només fa que acabis estan més preocupada, no creus? I no penso que sigui just per tu, ja que és important que gaudeixis sempre!
Espero haver-te ajudat! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
Servei de Consulta Jove - www.consultajove.cat