Ns que fer (a12)
Holaa. Tinc el cap fet un embolic. A mi m.agrada (o m.agradava nose) un noi. El cas esq segurament no ens podrem veure mai mes. Ell viu al poble del costat d.on visc jo i encara no em deixen quedar sola. No el puc oblidar i l.unic que fem es parlar per watsapp i ell de vegades m.envia cors😊😂 i jo pues tambe😂. La pregunta es: que puc fer per no pensar-hi tant?? Es la primera vegada q faig una consulta i estic una mica nerviosa😅. (Siusplau no la publiqueu a la portada🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻)
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la consulta!
Si viu al poble del costat, el més probable és que sí que el puguis veure, no creus? Potser ara, per les condicions i l'edat t'és més complicat, però estic segura que en un futur pròxim no et costarà gens.
Si el que vols és desenamorar-te, hauràs de tenir paciència: això costa un temps, ja que al final el nostre cap s'acostuma a pensar en una altra cosa. Inclús, et pots arribar a enamorar d'una altra persona, ja que amb els dies la cosa es va calmant. Però estar enamorat també és maco, perquè significa que tenim sentiments i que estem molt vius! :)
Espero haver-te ajudat! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
Servei de Consulta Jove - www.consultajove.cat