Sexe anal
Hola, el meu novio i jo volem provar el sexe anal sense protecció, a mi el que em preocupa es que si em puc quedar embarassada per fer-ho aixi i també m'agradaria que em diguesis alguns consella perque no fagi mal i com dilatar-ho.
Moltes gràcies,
Anna
Elena Crespi

Hola Anna!
Doncs primer de tot, us haurei d'assegurar que teniu proves mèdiques que confirmin que cap dels dos teniu cap infecció de transmissió sexual per fer-ho sense protecció.
I no hi ha risc d'embaràs, a no ser que ejaculi dins i el semen surti i vagi cap a la vagina. Per tant, només heu d'estar alerta d'això.
Per poder jugar amb l'anus sempre recomanem que no comenceu pel penis i que comenceu per quelcom de mida més petita: els dits o joguines fetes expressament pel sexe anal. Les joguines fetes pel sexe anal tenen una forma que fa que no es pugui quedar dins de l'anus (ja que l'anus té tendència a xuclar endins i si utilitzeu qualsevol joguina llavors pot ficar-se cap a dins de l'intestí).
Gràcies per la confiança i fins aviat!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat