EMBARAÇ? AJUUDA
Hola, avui un amic m'ha desvirgat, al principi ho hem fet amb preservatiu però després al secar-se el preservatiu se l'ha tret i ho hem fet sense preservatiu però no s'ha arribat a còrrer dins, el dubte que tinc es que si hi ha alguna possibilitat de que m'hagi quedat embarassada, tinc molta por, perquè a demés ara hem fa mal tota la zona de dins i de fora, al sentar-me i tot hem fa mal. Fa pocs dies que hem va venir la regla. Demà aniria a comprar la pastilla del dia després, mes o menys quan costa?
Gràcies per tot. Un petonás. :*
IESP

Hola Lauureta19!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Vaig per ordre:
- Sí que hi ha risc d'embaràs quan es tenen relacions sense preservatiu, encara que sigui poca estona.
- Quan un noi està excitat, pot segregar el líquid preseminal, que apareix abans del semen, i ja té espermatoziodes. Aquest líquid no es nota tant com surt.
- La pastilla de l'endemà és un métode d'urgència: està pensada per si es trenca el preservatiu, no per si algú no se'l posa voluntàriament. Això és perquè no és un mètode 100% eficaç.
- És una pastilla gratuïta al metge (servei d'urgències) o costa uns 20 euros si es compra en una farmàcia.
Si has decidit tenir relacions sexuals és fantàstic, però recorda que això va lligat a ser responsable, d'acord? Si no, et passes els dies preocupada i no compensa, oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat