Primera vegada
Holaaa!
Soc verge. Estic començant una historia amb un noi, ell no ho és, pel que sembla te experiencia i ja m'ho a dit de fer-ho. Jo no he vollgut, i m' ha respectat. Pero no li he dit directamente que soc verge. Ja fa uns dies que em sento segura i amb ganes, pero li he de dir que soc verge? si no li ho dic ho notará? Em fa vergonya pel que puga pensar de que encara ho soc.
Anissa Ouali

Hola Be Happy!!!
No has de sentir cap vergonya pel fet de ser verge o no. Cadascú es sent preparat en un moment diferent i per tant cadascú es sentirà preparat en el seu moment, com el que t'està passant a tu.
Et faria sentir més tranquil•la i a gust que ell sàpigues que ets verge? estic segura que tot i que ara et fa vergonya, la resposta és si. En canvi, com creus que et sentiràs si no li dius i has d'estar en una situació nova per tu, amagant-li això? segurament en tensió, dels nervis, por,...
Tot i que ell tingui experiència, per ell també serà la primera vegada amb tu.
Espero haver-te ajudat! una petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali