que puc fer?
Holaa necessito ajuda siuspau,
medeixo casi 1,65 i peso 57kg, em veig molt gorda, em sobra xixa per tot arreu, tothom em diu que no que estic molt bé pero jo no ho vec així. He intentat bomitar pero no he pogut, crec que soc massa debil i insegura, tinc por de bomitar pero vull aprimar, faig esport 8h a la setmana i intento menjar menys pero els meus pares m'obliguen, aixi no aprimare mai, que puc fer?
Sara Bujalance

Hola auryber! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. No cal que aprimis, el teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! Tenint en compte que el teu pes està bé i tot i així et veus malament, crec que el que t'està passant és que hi ha un problema en com et veus tu a tu mateixa, és bastant possible que t'estiguis veient més grassa del que estàs realment. No intentis vomitar! El vòmit no serveix per aprimar i provocar-se'l és molt perillós per la salut!! La millor solució al que t'està passant és que en parlis amb algun adult de confiança que et pugui ajudar a sentir-te millor i a evitar que aquesta preocupació pel pes es converteixi en un problema greu. Perquè no proves d'explicar als pares com et sents? Ells t'estimen més que a res i la seva prioritat és que estiguis bé, així que faran tot el possible per ajudar-te, parla-hi. Molts petons!!