Fer-ho dintre la platja
Hola, l'altre dia el meu novio i jo vam fer-ho dinc l'aigua i ara tinc moltes molestises a la meva zona intima i crec que es per causa d'això podria ser culpa de la sal?
Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Les molèsties als genitals poden venir per varis motius.
El que tu planteges, que sigui per la sal, també és possible (sobretot si tenies alguna ferideta o rascada en aquella zona).
De totes maneres, si segueix picant o molestant, no dubtis en anar al metge i assegurar-te del que és, d'acord? Ja que com sempre diem, quan els genitals piquen, provoquen coïssor o canvien pot ser l'avís que hi ha una infecció, i això només es pot saber si un va al metge.
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
Servei de Consulta Jove - www.consultajove.cat