Problemes amb la primera vegada
Hola, la meva novia y jo ja portem casi un any junts, ho hem intentat fer diverses vegades pero en el moment de la penetració es posa molt nerviosa i resulta impossible fer-ho. Ella vol fer-ho pero diu que no pot evitar posar-se molt nerviosa, ia més aixó li fa sentir malament. Jo ho intento pero no sé de quina manera fer que estigui més comoda y es relaxi.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que es posi nerviosa, i és per això que ho haurieu de fer de la manera més natural possible.
Ara ja sabeu que tots dos esteu d'acord en tenir relacions sexuals amb penetració, oi? Doncs no cal forçar-ho ni cal que sigui la propera vegada, ja que no tots els dies són bons pel primer cop!
Com teniu confiança, el millor seria que jugueu amb el vostre cos com heu fet fins ara. Si un d'aquests dies us exciteu molt, podeu tornar a intentar-ho. Sobretot, és important que ella estigui excitada i que ho estigui passant bé, ja que la musculatura estarà més relaxada i hi haurà lubricació. Tu pots fer que estigui cómoda perquè la coneixes (segur que rieu junts, teniu les vostres bromes, us acaricieu..) però la responsable d'estar tranquil.la és ELLA, ja que és el seu cap qui mana.
Com a consell, dir-vos que la vagina és mooolt flexible, i a vegades és millor introduir primer un dit, després dos... i així la teva xicota es va acostumant a la sensació.
Recordeu, això sí, el preservatiu per poder estar tranquils del tot :)
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat